katarinafredin

Alla inlägg den 19 juni 2012

Av Katarina Fredin - 19 juni 2012 15:19

Vill inte ha regn mera, sol & bada, skulle sitta prefekt just nu!
 Men har hunnit med en promenad, i just regn halva vägen^^ Tvättat lite grand & så klart packat & som vanligt packar man ju lite mer än vad man behöver ha med sig igäntligen! 

   
Världens finaste kille, som jag saknar så otroligt mycket, men en vecka kvar & sen får jag träffa honom igen!
Som jag längtar.
Nu ska jag packa klart & sen får vi se vad som händer!
& föresten så kommer jag kunna loppla upp mig på internet, vi har 4 mobiler som mankan  koppla upp till datan, så ni kommer inte slippa mig om ni trodde det. 

Puss & Kram!    

Av Katarina Fredin - 19 juni 2012 10:43

idag blire att packa, åker nog till stugan ikväll & då tänkte jag var duktig & tvätta undan lite kläder, så slipper mamma göra det istället. 

& solen tittade fram imorrse när jag vaknade, men de gör den ju inte nu, men kanske kommer? 

Vill ha riktig sommar nu & kunna sola & bada. Så underbart!


 

Ska väl försöka snygga till rummet med & sen blire en promenad med Poffen! 

Ha en fantastisk bra dag!

Puss & Kram!   

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards