katarinafredin

Alla inlägg under november 2011

Av Katarina Fredin - 30 november 2011 21:44

Nu har några nya tavlor kommit, och de är en massa julklappar nu med. Så snart är man klar med lilla julklappshögen med. 

Men bilder på de nya konstverken kommer här:


   

oxå håller jag på med en sak till, En målarbok, kasnke kommer upp här sen och den är till en liten gullig kille en.

Så hoppas han blir glad för den iallfall.


hoppas de vart en bra dag, Nu ska jag lägga mig så jag orkar med morgon dagen, då de är skol sm i bollnäs och jag ska vara där och kolla hela Lååånga dagen halv nio till fyra, plus till skolan när vi ska äta och sen tbx igen. Så hoppas på de bästa och imorgon ska älskling spela innebandy och på Fredag spelar han fotboll, så all lycka till honom      och laget så klart. 


Puss och kram!   

Av Katarina Fredin - 29 november 2011 14:52

Bakade pepparkakor igår, så här kommer de nån fin bild på mina resultat. 


     

Och gott vart de iallfall.

Men inte gjort mycket idag inte, sov ut imorse och de var skönt och imorgon blire skola igen med. 


Puss och kram!    

Av Katarina Fredin - 28 november 2011 11:55

Vart i helvetet är snön? De var första advent igår och de snöade på många ställen, men jag såg inte till nån snö alls jag e. Här blåser det bara och första decembe rär på Torsdag! Jag vill ha julstämningen som man brukar ha, och den har inte kommit än    Vill ut och ta vinter bilder och leka i snön   


De ser så härligt ut, men jag vill inte ha lika mycket snö som i fjol men lite grand iallafall, så man kan leka ute.


Puss och Kram!    

Av Katarina Fredin - 27 november 2011 13:23

Här kommer bilderna!   


                                       

Där är några av bilderna från min kamera och sen kanske de kommer fler bilder från saras kamera oxå, när jag har fått dem. 

Finns nog lika många bilder där som jag hade på min kamera. 


Men nu ska jag ta och fixa mig, blir att äta julbord på Norrlands port idag. och idag äre oxå Första Advent, men vart fan är snön? 

Här regnar det bara, usch och bäl, hellre snö än regn kan jag säga och julstämningen har inte kommit än heller. 


Puss och kram!   

Av Katarina Fredin - 27 november 2011 11:54

Hade sjukt kul igår iallafall, med de bästa   

Vi spelade olika spel och sjöng en jävla massa.  Men de var sjukt kul och de måste vi göra om iallfall. och jag är jävligt trött idag med, och senare idag blire julbord.  


   

Hoppas ni hade en kanon bra kväll oxå. Och bilderna kommer senare jag måste beskära och lite så med. 


Puss och Kram!   

Av Katarina Fredin - 26 november 2011 15:08

Nästa ockelbo, åker snart tror jag. Ska bli riktigt skoj, hinner inte knäppa kort på hur jag se rut, men de kan ni få imorgon istället. 


Men ha en fantastisk bra dag/kväl nu, för de ska iallafall jag ha.

och bilder kommer imorgon


Puss och kram!     

Av Katarina Fredin - 26 november 2011 11:33

Är en ny bild på Header nu, men den är bara tilfälligt just nu, ska se om jag får nå bra bilder idag, isåfall kommer de upp en nu header imorgon. om inte så får ni leva med den dära ett tag, tills jag vet hur jag vill ha det Men hoppas på att få några bra bilder idag, så kanske de kommer upp flera stycken iallafall.   


 

Men hare kanoners!


Puss och Kram!   

Av Katarina Fredin - 26 november 2011 11:15

Tjena, Lördag och jag vaknade nyss. Så skönt. Var så himla trött igår och ikväll blire ockelbo och sara    Med världens bästa tjejer    


 

Och om en stund blire att gå till NTO, för där är de julmarknad nu. Så ska väl hinna ditt innan jag åker till ockelbo

och får se om jag hinner skriva nåt innan jag åker iväg. 


Puss och Kram!  

Ovido - Quiz & Flashcards