katarinafredin

Alla inlägg under mars 2012

Av Katarina Fredin - 31 mars 2012 22:38

Har varit på bio med Ante & Oscar. Och ja, vi åt på saga pizzeria, gott var de iallfall! Och kvällen har varit bra & filmen var rätt bra den med & vad som igäntligen har hänt, håller jag för mig själv, haha, asså shit dom två mår inte bra iallfall & kanske inte jag heller, fast bättre en dom dära två. 


Nu ska jag lyssna på musik & leva livet, får se när de blir kväller för mig. 

Hoppas ni haft en bra kväll! 

Puss & Kram!   

Av Katarina Fredin - 31 mars 2012 10:26

Förlåt för dålig uppdatering, men inte haft tid den hära veckan, varit kvar i bollnäs två dagar & sovit där en natt. & de andra dagarna har jag inte haft ork att skriva nåt, för jag vet inte vad jag ska skriva om alls. 


 

Idag då, ska jag städa rummet, ut & övningsköra & sedan ska jag försöka träna lite med, får se hur de går med det iallfall. Hoppas ni haft en bra vecka iallfall. 


Puss & Kram!   

Av Katarina Fredin - 26 mars 2012 19:49

Hade inte tid alls igår, jag var i Gävle till Josefin hela dagen & kom hem sent. Men hade de as skoj iallfall, gick på stan, käkade våfflor & pratade en massa!    


 

Idag hade jag cafet på torsberg & de kommer jag ha hela veckan, med isabelle & linnea.  Och jag undrar vart veckan slutar när jag & isabelle är med varandra i en hel vecka, & de har redan börjat. haha. Ni vill inte veta! 

Men de var kul iallfall, roligare än vad jag trodde först faktiskt. 


 

Kom nyss hem från Zumba, fast jag smet tidigare, för min rygg vill inte vara vän längre! Den bara krånglar & idag gjorde de extremt ont, kan knappt böja mig rakt & vissa steg på zumban brukar vara hur bra som hellst för ryggen, men idag gjorde de bara ont hela tiden!

Nu ska jag hoppa in i duschen!


Puss & Kram!   


Av Katarina Fredin - 24 mars 2012 22:05

Haft massa främmande idag, eftersom mamma fyllde igår, så firade vi henne idag! 


                 

Hoppas ni haft en bra dag! Nu ska jag snart ta & sova.

Och imorgon blire Gävle till Världens Bästa Josefin     

Av Katarina Fredin - 24 mars 2012 19:47




Den sista är as grym! Den påminner mig om mitt liv! & en massa!

Utan musik, inget liv, hade man inte musik så skulle allt vara så himla tråkigt & alltid vara deppig, musiken gör mig GLAD!


Puss & Kram!   

Av Katarina Fredin - 24 mars 2012 11:10

Har världens jävla träningsvärk i armarna & ryggen, kom knappt ur sängen imorrse. Idag får vi en massa främmande för att fira mamma som fyllde år igår.  

Annars händer inte mkt, solen skiner ute iallfall & jag är dum som just har duschat, och inte varit ute med poffen än, men gör de senare istället. 


 

Hitta nån random bild

Puss & Kram!   

Av Katarina Fredin - 22 mars 2012 13:26

Trött som bara den & en anning irrenterad på allt oxå vidare, men tänker positivt jag, struntar i allt de negativa så blir livet så mkt enklare   


 

Sitter iallfall iskolan, fick ha posten idag för dom skulle ha den var inte här. men de gick de med, nu ska jag ha yrke & efter de ska jag till Sjukgymnasten, så skönt, jag hatar verkligen min rygg som inihelvetet.

Men hörs mera senare!
Puss & Kram!   

Av Katarina Fredin - 21 mars 2012 20:35

Hafte n underbar dag i Vemdalen idag   Tackk alla inblandade som gjorde min dag idag, sjukt kul var det & träningsvärk imorgon, men va fan de är de värd iallfall. 

Här kommer de bilder iallfall!


                     

Nu ska jag duscha!

Puss & Kram!     

Ovido - Quiz & Flashcards