katarinafredin

Alla inlägg under februari 2012

Av Katarina Fredin - 29 februari 2012 20:41

Var tjejkväll på Nto idag, så var ditt en sväng nyss! Kom nyss hem & jag köpte ett halsband!    Super snyggt.

Hon som jag köpte smycken av heter Amanda, & hennes blogg hittar ni hääär! Verkligen värd att kolla, jag lovar! 


Nu ta en Dusch, sen tror jag att de blir sängen!

Puss & Kram!    

Av Katarina Fredin - 28 februari 2012 17:23

Ja, trött på morgonen & trött när man kommer hem. och inte funkar de från mobilen heller! & i helgen var jag upptagen, igår var jag till hudik på sjukhuset & opereade bort ett födelsemärke i ansiktet. 


 

& praktiken går riktigt bra, trivs super bra & hoppas på att få komma ditt senare igen ! Är ju sista veckan nu. 

Men ska nog åka ner till Farmor snart med! 


Puss & Kram!   

Av Katarina Fredin - 23 februari 2012 12:26

hejsan alla glada förlåt att jag inte skrivit nåt. Igår var jag till Bollnäs efter jag slutade, träffade älskling

 
Av Katarina Fredin - 21 februari 2012 18:10

As trött idag, men vart en halvtimme kortar på praktiken idag, för att jag hade tid på bilskolan & de gick riktigt bra iallfall & nöjd. Nu har jag tråkigt & saknar min Älskling  


   

Hoppas ni haft en bra dag!

Puss & Kram!   

Av Katarina Fredin - 20 februari 2012 17:23

Blir ett kort & snabbt inlägg! Dagen har gått super bra iallfall. Trivs som fisken i vattnet på praktiken med. Helt underbara människor som jobbar där. Men klantig som jag är med, skar jag mig två gånger mindre än tio minuter & jo även på samma finger med, de svider lite nu bara, men plåster funkar ju på allt ;) 


Hoppas på lite mat snart med, lite små hungrig & sen blire lite Zumba med, de ska bli riktigt skönt.

Sen blire nog sängen för min del, eller näe prata med Älskling först, sen kan jag sova riktigt bra     

Hoppas ni haft en bra dag med! 


Puss & Kram!   

Av Katarina Fredin - 19 februari 2012 19:45

Varit ute & övningskört, de gick riktigt bra idag, lite över för väntan om jag ska vara ärlig. Men de börjar gå bättre & bättre iallfall & de är ju positivt. 


  
ska kolla på tv en massa ikväll med, så ska de låta kanske? & sen blire Wallander   

Sen blire iallfall sänge, jobba imorgon igen. super taggad.  

Puss & kram!   

Av Katarina Fredin - 19 februari 2012 18:10

Ja vad ska jag säga? de är ju söndag så. Men har kollat på film & var ute med kameran en sväng, men precis när jag gick ut försvann solen & de började snöa riktigt rejält med. 


       

Är as trööt & skulle kunna ta & lägga mig redan nu, men då kommer jag vkna runt ett, halv två inatt och inte kunna sova mera & de är rätt dumt, så jag & pappa kanske drar ut med bilen & övningskör lite. Men de är oxå en risk, när jag är så trött. Men jag måste ju så jag klarar av de snart. 


Puss & kram!   

Av Katarina Fredin - 18 februari 2012 19:05

Vart en sväng med kameran idag, så kommer lite bilder här!   


                           

Några av bilderna iallfall! Finns fler på Facebook, ni som har mig där. 

Just kollat på fem avsnitt av vampire Diaries, Så himla bra & de kommer ta evigeheter att kolla klart på två säsonger med, med 5 skivor & 5 avsnitt på varje skiva & varje skiva är typ tre timmar långa oxå. Men så sjukt bra är den iallfall. 

Nu ner & fika, sedan blire mys framför tv:n & melodifestivalen! 


Jag Älskar Dig Erik!   


Puss & Kram!   

Ovido - Quiz & Flashcards