katarinafredin

Alla inlägg under oktober 2011

Av Katarina Fredin - 31 oktober 2011 08:54

Vaknade alldelles nyss, ska snart upp och fixa mig.

Idag blir det lite shopping     och kanske lita annat också, jag vet inte riktigt. 


 

Men ha en kanon dag, så hörs vi senare idag!


puss och kram!  

Av Katarina Fredin - 30 oktober 2011 21:31

Ligger i sängen och halv sover, är sjukt trött. så fuderar nog på att sova snart. 


Men idag har vi kollat på bio, Tintin i 3D var rätt bra ändå. 

Men lite bilder från idag kommer nu!


         


Men ha de så bra, så hörs vi nog imorgon!


Puss och Kram!   

Av Katarina Fredin - 30 oktober 2011 19:33

Förlåt att jag inte skrivit tidigare. 

Men har haft kanon. 

Bilder från igår kommer nu. 


       



Och hoppas ni hade det kanon igår     hade jag, fast att jag satt på ett tåg ett antal timmar. 

Men vart ju pannkakor när vi kom fram och så. 


Och jag gör ett till inlägg senare om idag. 


Puss och Kram!  

Av Katarina Fredin - 29 oktober 2011 10:36

Hejsan! 

Har snart packat klart, ska ner till göteborg idag    

Mysa flera dagar. 

Men jag skriver mera när jag kommit fram!


 


Puss och Kram!   

Av Katarina Fredin - 28 oktober 2011 21:30

Molly:  Lika bra som vanlig, och hon gör om det igen. Hon är så grym, non blir bara bättre och bättre. och jag har alltid tyckt om henne. och hon kommer gå sjukt långt. 



 

Linni: Jag älskar verkligen hennes röst och synd att hon inte vågar röra sig lite mera på scen, de skulle nog bli så mycket bättre. Men idag försökte hon lite grand iallafall och de går mot rätt håll.  En av mina favoriter från början och de kommer hon forsätta med. 

 

Robin: Var rätt bra, men inte min smak alls, och han har en bra röst. Men ska vara ärlig så kör jag  "sur tanten" idag. Tycker inte alls om honom, men idag var de sjukt bra ändå, bästa uppträdande var förra veckan ändå. Och han kommer iallafall gå rätt långt, oavsett vad jag säger!

 

Andrè: Grymt bra på att sjunga och jag vet att han kommer gå sjukt långt och hoppas på honom i finalen faktiskt. Finns inget att skriva om honom, bara att han e grym.

 

Moa: Jeg vet inte vad jag tycker om henne, hon har en fantastiskt bra röst och hon kan verkligen sjunga och hon kommer gå långt i idol och i framtiden. Ska säga så är hon en som jag inte tyckte om ifrån början men börjar gilla henne mera och mera. 

Jag kan säga så hära, så sjukt många som är så himla bra i årets idol, så de är svårt att veta vilka som kommer till finalen och alla har så bra sång röster, så de är kommer vara svårt att utse en vinnare också vidare. Men jag har nån som jag vill se i finalen faktiskt men de är hemligt just nu   

 

Olle: Har aldrig tyckt om rösten, men ändå sjunger han rätt bra på nåt sätt? Och idag rörde han otroligt mycket på händerna också.  Men ja han börjar bli lite bättre, men inte alls min smak! 


Amanda F:   Har bara en sak att säga, GRYMMAST ikväll. Och jag älskar henes röst och de bästa hon nånsin gjort nästan. Hon är så grym bra och hon kommer gå så himla långt iallafall...  och hon gav min gåshud. 

 

Amanda P:  Jag älskar hennes röst och hon är sjukt bta, kommer gå låångt.  Och hon är verkligen en av mina favoriter idag faktiskt. Jag hoppas på att hon inte hänger löst idag!


Hänger lööst: Jag tror att Olle, Robin eller Linni hänger läst idag. 

Åker: ingen anning. Jag har en som  jag hoppas åker ut. 

Går vidar: Amanda Fondell Och Amanda persson så klart. Sen vill jag ha molly kvar..  Andrè är jag osäker på, men vill ändå att han gå vidare. 


Puss och Kram!   

Av Katarina Fredin - 28 oktober 2011 19:18

Hejsan!

Efter skolan var jag på 1 års kalas. så lite bilder kommer här. 


           

Lill Charlie fyllde hela ett år     


Men nu blir det iallafall idol oxå!


Puss och kram!   

Av Katarina Fredin - 27 oktober 2011 20:36

Vart inge att sova i bollnäs igår, men var kvar efter skolan, åkte hem för jag mådde inge bra. 

Och jag har inge speciellt att skriva just nu. 

Men har klippt mig så kommer en bild. 


 

Kanske inte syns så bra men men. 

Klyppte upp de lite och sen itapper också!


Puss och kram!  

Av Katarina Fredin - 27 oktober 2011 11:52

Försöker mig på en dagens blogg tävlining! barar att skriva att du är med.


 


Puss och Kram!   

Ovido - Quiz & Flashcards