katarinafredin

Alla inlägg under april 2012

Av Katarina Fredin - 30 april 2012 23:11

           

Majkase i mo bygdegår, hur mysigt som hellst.  

När man kom hem vart de äta lite glass & nu tänkta jag sova! 

Hoppas ni haft en bra sista april. 

Puss & Kram!   

Av Katarina Fredin - 30 april 2012 13:10

                                                             

Hade en underbar dag, Tack för alla pressenter & allt. 

På kvälen vart de bio med, Ante, jossan, Oscar & adam & filmen var grymt bra! 

Ikväll får vi se vad som händer!

Puss & Kram!   

Av Katarina Fredin - 28 april 2012 10:58

Underbart när man vaknar & solen skiner in genom fönstret, så blir att vara ute mkt idag & ska försöka hinna med att träna, men får se hur de blir med det, ska ju baka & fixa tills imorgon med. 


 

Hittade bilder på världens finaste Asta, som jag saknar otroligt mkt! 

Men ha en bra dag, så hörs vi senare!

Puss & Kram!   

Av Katarina Fredin - 28 april 2012 00:15

   Jag älskar låten & den får mig att tänka på lite saker!

Puss & Kram!   

Av Katarina Fredin - 27 april 2012 19:09

Så himla skönt med helg & inte bara det de är lååång helg   


Så idag blire lite Freedagsmys, framför lets dance, fast de är inte bra längre, eftersom att Helene åkte ut, men som tur e så är författaren kvar, åker hon ut då är de bara ett skit program.  

Inte så himla mkt att skriva om, men ska fota en massa i helgen så de blir lite bilder ni kan kolla på, min cam funkar inte så kan inte knäppa på mig & lägga upp heller. 


Ha en kanon kväll!


Puss & Kram!   

Av Katarina Fredin - 26 april 2012 17:44

Inte tränat på en vecka & jag känner att jag måste idag, så idag blire träning, cyklar ditt, sen zumba i en timme, sen tar jag en omväg hem med cykeln, så de tar längre tid, eftersom att de tar ty 3 minuter att cykla iallfall, så får se hur lång väg de blir.  =) 


Vill bara ha helg nu, men en dag sen så. Orkar verkligen inte med nåt just nu, men jag tänker iallfall inte så mkt på de jag brukar tänka på när jag jobbar iallfall & de är riktigt skönt, men luncherna & rasten då blir de lite för mkt. 

Men hoppas ni haft en bra dag!


Puss & Kram!   


Av Katarina Fredin - 25 april 2012 21:41

Den hära veckan har varit så himla jobbig, trött & allt, sur & ja jag vet inte vad, velat bara sova genom resten av året. Men veckan kasnke slutar lite bättre, när man fyller på söndag.   


   

Efter pratiken åkte jag till bollnäs, var med Tess, Ruchira & Eve. Jag köpte ett par nya skor, super snygga. Sen åt vi på kina & där höll vi på att dö av skratt, allra hällst hon som jobba där & sen hörde alla fel vad man sa hela tiden, haha, så himla kul, inte haft så kul på riktigt länge & de känndes skönt, att bara få släppa allt som har hänt. 

Sen cykla jag till NTO på Tjejkväll & pyssel! 

Nu sängen!

Puss & Kram!   

Av Katarina Fredin - 23 april 2012 17:46

                                                                                         

De var de sista bilderna!

Tack för helgen     

Puss & Kram!   

Ovido - Quiz & Flashcards