katarinafredin

Alla inlägg under januari 2012

Av Katarina Fredin - 30 januari 2012 19:49


Dagen då, ja inte mycket att berätta, haft ont i ryggen som satan, gick posten och sen var dagen slut typ. 

Hatar alltid måndagar. Inte den roligaste dagen direkt, bara för att de är första dagen på en ny vecka. 


Puss och kram!   

Av Katarina Fredin - 29 januari 2012 20:34

Alla helger ska ju vara så hmla tråkiga jämt och gå så himla fort med. Boring! 

Så mer om min helg får ni inte veta eh. 


Varit till kusin nu på kvällen, kom hem för ett tag sedan.

Ska väl kolla på Wallender innan de blir sängen och för en ny tråkig vecka i skolan.

Och morgon dag blir nog inte så mycket bättre, när jag kommer få gå posten     och antagligen säkert med nån jag inte vill gå med heller, ännu tråkigare, varför skulle jag vara sjuk i måndags, då jag hade chansen att gå med Emma.


Puss och Kram!   

Av Katarina Fredin - 29 januari 2012 15:19

Typ världens bästa låt, om jag får säga de själv. Helt fast i den och jag vet inte vad som har hänt med mig, när jag tycker om Takida helt plötsligt!


Puss och kram!   

Av Katarina Fredin - 27 januari 2012 16:54

Oxå vare helg igen, så himla skönt iallafall. Får se vad som händer. Dålig på att upptadera, igår tänkte jag göra de, men de vart inget. Var så mycket annat som kom i mellan, så hann aldrig. 

Fick inte gå på zumban igår, bara för att jag e så himla förkyld, iallafall var jag de igår, lite bättre nu.


 

Och  nu börjar jag få ett gym hemma^^ letade våra hantlar som vi ska ha, men hittade en massa annat istället. Men de är bra de med     Så nu blire gård träning. 


Väntar på maten, är as hungrig, hemmapizza blir de med, så himla gott. 


Puss och kram!   

Av Katarina Fredin - 24 januari 2012 18:16

Andra gången denna månaden, de värsta som finns, så varit hemma från skolan idag & igår och kanske imorgon med. Beror på hur de känns då & så. Hatar mina yrsel attacker bara, de bara snurrar i huvudet ibland, så himla jobbigt och ändå har jag lärt mig att leva med de nu, eftersom att jag haft problem hela livet med de. 

Men bara på te.x på gympan och träningar och sånt och när jag är ute och gått, men lärt mig att leva med det och vet när jag ska sätta mig ner, men jobbigt med attacker ofta ändå. 


Hoppas de blir bättre imorgon, eller iallafall tills på torsdag.

Men är rätt förkyld med låg vaken halva natten pga att jag nös ganska mycket!


puss och kram!    

Av Katarina Fredin - 22 januari 2012 17:22

Haft en lugn helg den hära veckan, och de är skönt de med. I fredags in till stan efter skolan en snabbis bara. 

Lördags var bara hemma och tröka också vidare. Idag inte mycket, ute med Poffen ett tag. (kommer bilder) Sen även övningskört och haft Farmor här. 

Och nu ska jag hoppa in i duschen efter ett tränings pass. 


               

Har inte haft ork de sista dagarna att skriva nåt och ingen insperation alls, men om jag ska blogga, ska jag försöka med de mesta att lägga in en massa bilder och inte bara skriva och slänga in en gammal bild, elelr vad de är jag skriver eller vad de blir för bilder. 



Puss och kram!   

Av Katarina Fredin - 20 januari 2012 12:00

En timme kvar inan de är helg     Ska in till E-Center då´, Nu hoppas jag iallafall på de bästa. Håll tummarna för mig    

Igår orkade jag inte skriva, kom hem fem, åt och sen var jag på Zumba, riktigt roligt, men jobbigt.


 

Hare bra, hörs ikväll!

Puss och kram!    

Av Katarina Fredin - 18 januari 2012 20:03

Kanon bra dag idag, lugnt iskolan idag, inte gjort så mycket. När jag kom hem vart de att byta om och äta och sen åkte jag och pappa och övningskörde lite. Och de gick riktigt bra idag tycker jag. 

Sen har de varit lugnt bara, pratar med Jossan på MSN.     


       

Vart ute med Älskade Poffen   

Nu ska jag nog göra kväller tror jag!


Puss och kram!     

Ovido - Quiz & Flashcards