katarinafredin

Alla inlägg under december 2011

Av Katarina Fredin - 31 december 2011 12:19

Hoppas ni får en bra dag, nu när de är sista dagen på 2011. Har gått så himla fort tycker jag. 

Men 2012 snart här och de betyder nya bekymmer och en massa roliga saker :)


 

Jag drar ner till Gävle och är med bästa brudarna ikväll, så hörs väl Imorgon/ Nästa år. 

Ha en bra kväll


Puss och Kram!   

Av Katarina Fredin - 30 december 2011 19:59

Var och kollade på valparna idag och dom va så gulliga så :) och i mitten av januari ungefär har man hund igen. 

Och bilder här skriver vem som e våran. 


          Den hära blir våran i januari.
     


Våran lilla prick..    

Ska lägga mig tidigt idag så jag orkar imorgon, e super trött och förkyld och de funkar inte imorgon inte. Då ska man vara pigg som en mört. 

Får se om jag hinner blogga nåt imorgon eller hur de är, annars syns vi nästa år 


Och Gott Nytt År!   

Puss och kram!   

Av Katarina Fredin - 30 december 2011 13:44

Idag åker vi till bollnäs igen och idag ska vi kolla på valparna annars blir jag ledsen. Men ska bli spännande, så ska häma syster med så hon ska med och kolla. 

Och bara en dag kvar till nyår kommer bli kung ju, får vara med de bästa brudarna i världen    


Men hare bra så hörs vi senare. 

Puss och Kram!   

Av Katarina Fredin - 29 december 2011 17:54

Snart kommer bästa jossan över och då blire att bada i bubbel ute   kommer bli så himla mysigt iallfall. 

och så klart blire att vi ska lyssna på musik med. 


 

Och som ni ser så har jag gjort om lite, men tror jag ska göra om lite mera, fast bilden blir så klart kvar    ska ändra lite text och färger och lite så. 


Och de vart inge att kolla på valpar idag, så blir imorgon istället, så nu hoppas jag att de blir av imorgon iallafall, läängtar att ha en hund igen. Har inte haft en hund på ett år och jag har haft hund sedan jag föddes, så de känns jävligt konstgt utan hund. Så hoppas på de bästa. 


Puss och karm!   

Av Katarina Fredin - 29 december 2011 12:49

Snart bär de av mot bollnäs, vet inte om vi ska göra nåt annat speciellt. Men ska kolla på hundvalp    Så spännande. 


Sov till tolv idag, så himla skönt att få sova ut lite iallafall.

Men ha en bra dag, för de ska iallfall jag. Och ikväll blire att bada med jossan i bubbelbadet.


Puss och Kram!     

Av Katarina Fredin - 27 december 2011 20:19

Var i valbo med kusin och hennes kille idag, shoppat, hittade lite grand iallfall. Men inte så värst mycket, spara pengar.. 


Bilder sen igår kommer här!


                   

Fick en massa    och nöjd med allt, utom godiset^^ Mitt nyårslöfte är sluta äta godis och röra mig mera!


Hoppas ni haft bra dag idag iallfall, de har jag men skapligt trött bara. 


Puss och Kram!   

Av Katarina Fredin - 26 december 2011 12:02

Och den firar vi i sandarne, med moster mormor, morfar m.m    Mera klappar, yippie. 

Och nu på morgonen har jag dansat med, fått ett spel till wii Just dance 3, så prövade idag och de är supe rjobbigt med super kul och ja man blir gör svetiig haha. 


 

Hoppas ni får en bra dag, får s eom jag bloggar mer ikväll eller om de kommer bilder imorgon, beror på när vi är hemma och så med. 


Och inatt har de blåst som fan och igår kväll med, varit utan ström sen i morse kom de tbx för kanske en halv timme sedan eller nåt sånt. Så varken vatten eller el. 


Puss och Kram!   

Av Katarina Fredin - 25 december 2011 16:00

Här kommer min jul i bilder. 


Börjar med bilder från morgonen, när resten av familjen tog morgodopp och jag brövade mitt nya objektiv. 

     

Vi forsätter med bilder från sjävlaste julen och julklappsutdelningen. 

                   

och sist men inte minst, alla saker jag fick.

         
och jag är riktigt nöjd med alla sakerna iallfall,     och en super mysig dag/kväll, med släkt och familj så klart.
Och imorgon firar vi hos moster, får se om jag får nåt där med ^^

Puss och Kram!      

  

Ovido - Quiz & Flashcards