katarinafredin

Alla inlägg den 2 juni 2012

Av Katarina Fredin - 2 juni 2012 23:52

Tar & sover nu tror jag, så sjukt trött & sen ska jag nog inte sova lika längen som jag gjorde idag ;) 

& har absolut inte gjort nånting idag, så hoppas på lite bättre väder imorgon, så ska jag at en spring runda iallfall. 


 

Hoppas ni haft en någorlunda bra dag iallfall!

& en månad med världens finaste Kille, älskar dig så otroligt mycket! 

Puss & Kram!     

Av Katarina Fredin - 2 juni 2012 17:57

Glad musik, nånting jag behöver nu! Orkar ingenting alls idag!

Puss & Kram!   

Av Katarina Fredin - 2 juni 2012 12:58

De känns verkligen mer som att de typ är september eller nåt & sommaren känns oändligt långt borta, men 7 dar kvar iskolan & sen äre sommarlov. Så hoppas vädret bli lite bättre iallfall. 





   

Idag blire en inne dag, plugga, städa & tvätta lite! För börjar bli tomt i garderoben så behöver ha lite kläder. 

& jag tog en rejäl sovmorgon, vakna halv tio, men somnade om igen & sov till halv ett!

Puss & kram!   

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards