katarinafredin

Alla inlägg den 8 juni 2012

Av Katarina Fredin - 8 juni 2012 22:23

Har ingen energi till nånting längre, tappat lusten för fotografering  & ingen anning vad som har hänt med mig, inte heller nån insperation att blogga, men den kommer förhoppningsvis tbx snart kanske. 


 

Två bilder tagna idag!   

Nu ska jag försöka sova & hoppas på en bra dag imorgon.


Puss & Kram!   

Av Katarina Fredin - 8 juni 2012 15:30

Nånting att lyssna på medasn jag är ute & tränar!

Puss & Kram!   

Av Katarina Fredin - 8 juni 2012 09:03

Fint väder ute idag med, igår var de super. & idag ser de ut som att de blir lika. 

Igår var jag till stan, sjukhuset, banken & coop & fick tiderna i sommar, så nu kan jag börja planera lite. 


Varför jag inte skriver så mkt just nu är för att jag är med killen & jag sitter inte så mkt vid datan heller, men jag försöker så ofta som de bara går iallafall   


& idag har jag körning, så ska in till stan alldelles strax oxå. 


Ha en bra dag!

Puss & Kram!   

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards