katarinafredin

Alla inlägg den 1 juni 2012

Av Katarina Fredin - 1 juni 2012 22:44

Äntligen helg & jag ska bara vila & vara pigg till veckan. Har vart extremt trött hela veckan och jag förstår inte varför. 



 

Efter praktiken vart de stan men mikaela, riktigt trevligt, tog en fika på Furan & hade en riktigt pratstund, sjukt länge sedan! & sen handlade jag lite saker oxå bland annat, hårspray & lite såna saker & nån grej till som en hemligt!

Hoppas alla ni haft en underbar dag!   

Puss & Kram!  

Av Katarina Fredin - 1 juni 2012 07:09

Idag äre min sista praktik dag & de känns lite tungt, hr trivts hur bra som hellst. 

Sen ikväll ska jag vara med en kompis, så bloggar när jag kommer hem igen!


   

Ha en bra dag alla! 

Puss & Kram!   

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards